Isključuje PDV
Isporuka po dogovoru
14 dana za povrat ne oštećene robe
7 godina garancije

Kako uvesti red u ured?


Svi želimo čist radni stol i urednu, dobro organizovan ured. Ali kako to stvoriti, i šta je zaista potrebno? Tri faktora su ključna za sprovođenje održivog poretka. To su: prilagodljiva rješenja za skladištenje, sistem dizajniran u skladu sa primjenom i odgovarajuće rutine.

Uredske police i uredski ormari

Narudžbina zahtjeva odgovarajući uredskinamještaj za skladištenje. Oni su osnova poretka. Nemoguće je jasno urediti potrebne stvari ako nema ormara, ladica, polica i kutija. U ovom slučaju nastaje haos, bez obzira koliko ste uredna osoba. Postoje bolja i lošija rješenja za skladištenje. Koji od njih izaberete će odrediti vašu sposobnost da organizujete stvari i održivo održavate uspostavljeni red. Zbog toga je bolje učiniti sve od početka. Razmislite koja rješenja za skladištenje su vam potrebna.

Obično prva stvar koja vam pada na pamet kada razmišljate o opcijama za skladištenje su ormari. Mogu da čuvaju mnogo stvari. Zbog toga su ormarići sa prilagodljivim dizajnom enterijera veoma važni. Da bi se obezbjedila mogućnost skladištenja svih potrebnih stvari bez ometanja, na primer, visine polica, police moraju biti podesive. Ako, na primjer, želite da stavite fascikle na police, ali visina polica to ne dozvoljava, to ograničava vaše mogućnosti i sprečava vas da ispunite svoj plan za organizaciju ureda. S druge strane, ako su police prave visine i mogu se izvući, pristup predmetima koji se nalaze na njima biće mnogo praktičniji. Ako želite da čuvate dokumente u visećim fasciklama, morate ih, naravno, pričvrstiti na police na izvlačenje. Ako je pod u vašem uredu malo neravan, važno je da noge ormarića budu podesive. Ormar će možda morati da se zaključa. Mora biti opremljen bravom.

Možda se pitate da li takav ormar uopšte postoji. Da, postoji! Zove se STYLE.

Još jedan uzrok nereda može biti ograničen uredski prostor. Možda nema dovoljno prostora za otvaranje vrata ormarića.
Ne brinite! U ovom slučaju će vam dobro doći ormar sa kliznim vratima.

Dodatno uski ormarić je takođe dostupan kao opcija. Drugi način za optimalno skladištenje stvari je korišćenje ne samo uredskog prostora, već i prostora na zidu.

Sistemi polica 

Šta se pod tim podrazumjeva? Namjenski izgrađen sistem regala podrazumjeva razmišljanje i identifikaciju stvari koje prirodno idu zajedno i skladištenje na jednom mjestu. Pronađite najprikladnije mjesto za njih u zavisnosti od toga koliko često koristite ove predmete i koji prostor za skladištenje imate na raspolaganju. Stavite kompatibilne predmete na istu policu ili u istu kutiju. Svakodnevne stvari treba da budu na dohvat ruke. Ostavite na svom stolu samo one predmete koje zaista koristite svaki dan. Tada uvek možete brzo da pronađete ono što tražite.

Pogodan je uobičajeni postupak

Ostaje samo jedno - vraćanje stvari na svoje mjesto nakon upotrebe. Nije važno koliko su rješenja za skladištenje praktična i funkcionalna ili koliko su dobro raspoređena ako ne postoji odgovarajuća akcija za održavanje uspostavljenog reda. Ako stvari ne vratite tamo gde im je mesto, red nikada neće trajati. Postavite etikete tako da je jasno gde sve treba da bude, jer to ne samo da će vam pomoći da brzo pronađete ono što tražite, već će vam pomoći da vratite stvari na pravo mjesto nakon upotrebe. Oprema za obiljeležavanje je od velike pomoći u ovoj stvari.

I na kraju, ne zaboravite da uklonite nepotrebne predmete, inače će vaši ormarići i ladice uskoro biti puni stvari, i biće ih teško ponovo pronaći. Preporučujemo da jedan dan u godini posvetite pregledu i reorganizaciji uredskih datoteka.

Ako pratite ove savjete, stvorićete održiv red i nećete gubiti vrjeme na traženje stvari koje su vam potrebne. Osim toga, osećaćete se srećnije i skladnije. Dakle, organizovanje vašeg poslovnog prostora donosi samo koristi!