Isključuje PDV
Isporuka po dogovoru
14 dana za povrat ne oštećene robe
7 godina garancije

U rekordnom roku smo stvorili novi ured za Höganäs Kakel

U rekordnom roku smo stvorili novi ured za Höganäs Kakel

Kada je Höganäs Kakel trebao u kratkom vremenu preobraziti prazan prostor u atraktivan i učinkovit uredski prostor, imao je dva izbora: mogao je sve obaviti sam paralelno sa svojim svakodnevnim poslom ili prepustiti timu AJ Products Project Design cijeli proces od planiranja do dana selidbe. Tvrtka je odlučila sve prepustiti nama i nagrađena je cjelovitim rješenjem. U samo jedanaest tjedana riješili smo sve, od razvoja ideja za uređenje interijera do postavljanja namještaja. Rješenje je bilo udobno, učinkovito i u okviru proračuna.

Švedska tvrtka Höganäs Kakel sinonim je za visokokvalitetne pločice i dio je Ricchetti grupe, jednog od vodećih europskih proizvođača građevinske keramike. Kada je tvrtka trebala preseliti svoj ured u dvije faze, prvo iz svog povijesnog objekta u Ekebyju na jugozapadu Švedske u unajmljeni prostor, a zatim u novi vlastiti objekt u obližnjem Helsingborgu, suočili su se s izazovom: "Kako možemo stvoriti dobro uredsko okruženje u privremenim prostorijama s ograničenim proračunom koje potom možemo ponijeti sa sobom i dalje razvijati kada naš novi, stalni ured bude dovršen?"

Suočeni s tom dilemom, obratili su se nama u AJ-u s nadom da će dobiti pomoć s rješenjem za uređenje interijera, kao i sa svim praktičnim aspektima, poput odabira prikladnog namještaja i osiguravanja da prave isporuke stignu na pravo mjesto u pravo vrijeme.

Misija

Prazan prostor s četiri zida trebalo je preobraziti u privlačan i funkcionalan ured. Zadatak je uključivao namještaj i opremu za sve različite funkcije modernog ureda: ugodan prostor za prijem, pojedinačne uredske radne prostore, konferencijsku sobu, nekoliko manjih soba za sastanke i zajedničku sobu za odmor, kao i sobu za arhivu i pisač.

Tok rada

Naš tim je obavio nekoliko početnih razgovora s klijentom kako bi dobio sliku o njegovim potrebama i željama. Na temelju tog znanja, naš dizajner interijera izradio je idejne skice s izborom tlocrta, raznim opcijama namještaja i 3D nacrtima interijera koji su pružili jasne vizualne prikaze gotovog rješenja. Kada je kupac bio zadovoljan i prijedlogom i procjenama, osigurali smo da je sve naručeno, isporučeno i sastavljeno na licu mjesta - potpuno prema rasporedu.

Četiri izazova...

1. Vrijeme. Imali smo manje od tri mjeseca da skiciramo prijedloge rješenja te da naručimo, isporučimo i sastavimo namještaj i sav ostali pribor ako smo ga htjeli izraditi u željenom roku.
2. Tlocrt. Prije su zaposlenici imali vlastite urede, u kojima su uživali. U novom prostoru bilo je malo zidova, što je značilo da su se morali prilagoditi zajedničkom radu u otvorenom okruženju.
3. Proračun. Ništa nije preneseno iz starog ureda, zbog čega je u naš prijedlog moralo biti uključeno mnogo novog namještaja. Osim što bi novi interijer trebao ispunjavati i financijske i ergonomske zahtjeve, morao bi biti u skladu i s korporativnim dizajnom CC Höganäsa.
4. Dvostupanjska raketa. Tvrtka je planirala ostati u novim prostorijama samo oko dvije godine, nakon čega bi se preselili u stalne prostorije u drugom dijelu Helsingborga. Stoga je bilo važno odabrati namještaj koji se može lako premjestiti i koji bi mogao činiti osnovu dizajna interijera i u sljedećoj fazi.

 

... i četiri rješenja

1. Zahvaljujući dobro koordiniranom projektnom timu i učinkovitom lancu opskrbe, uspjeli smo brzo proizvesti sav različiti namještaj koji je kupac želio. U tom smislu, širok izbor namještaja koji se nalazio u našem vlastitom skladištu za brzu standardnu ​​isporuku bio je posebno vrijedan.
2. Različiti odjeli (prodaja, korisnička služba, financije itd.) bili su odvojeno grupirani u otvorenom prostoru, ali ipak dovoljno blizu drugim funkcijama kako bi se pojednostavila komunikacija. Akustične pregrade za stolove i pod stvaraju privatnost oko svake radne stanice kako bi se potaknula dobrobit i mir.
3. Naš asortiman uredskog namještaja ne karakterizira samo visoka kvaliteta i moderan dizajn, već je i vrlo pristupačan: kombinacija koja se jako svidjela kupcu.
4. Širina i kvaliteta našeg uredskog asortimana olakšavaju pronalaženje pravog proizvoda u smislu oblika, boje i veličine. To također olakšava stvaranje ujednačenog stila uređenja interijera, koji se s vremenom može dalje razvijati.

Povećan timski duh

Manji uredski prostori pretvoreni su u grupne sobe. To je bilo praktično rješenje kako bi zaposlenici mogli primati pojedinačne pozive kada je to potrebno, održavati videosastanke i surađivati ​​u grupama bez ometanja drugih.

Osim što više nemaju vlastite urede, dizajn prostorije za odmor bio je najveća promjena za osoblje. Prije su sjedili za manjim stolovima sa svojim najbližim kolegama i rijetko su imali kontakt s ostalima. U skladu s novom otvorenošću, predložili smo jedan, dugi stol za ručak s prostorom za sve zaposlenike. To je stvorilo priliku za povećani kontakt među kolegama i bolji timski duh.

Sve uzeto u obzir

Dobili smo zadatak jer smo razumjeli izazov tvrtke, predstavili prijedlog koji je ispunio sve želje i mogao se brzo isporučiti - unutar ograničenja raspoloživog vremena i proračuna. Uspjeli smo iskoristiti značajke prostora i stvoriti otvoreni ured, a istovremeno osigurati prostor za potrebu osoblja za privatnošću. Osim toga, odgovorili smo na želju uprave za više dijaloga između odjela kako bismo stvorili učinkovitiji način rada.

Rezultat govori sam za sebe. Svi su zadovoljni i uređenjem interijera općenito i kvalitetom proizvoda. Moderni stil ureda prenosi atmosferu koju Höganäs Kakel želi da kupci i dobavljači dožive kada ga posjete. Osim toga, rješenje se može lako premjestiti i dalje razvijati kada dođe vrijeme za sljedeću fazu.