Isključuje PDV
Dostava na području BIH
14 dana za povrat ne oštećene robe
7 godina garancije

Savjeti za efikasniju logistiku u skladištu

Savjeti za učinkovitiju skladišnu logistiku

Dobro organiziran dizajn skladišta poboljšava svakodnevni rad skladišnog osoblja i pojednostavljuje rukovanje robom. S digitalnim alatima za upravljanje zalihama imate kontrolu nad time koja roba ima najveći promet zaliha i uz pomoć tih informacija možete učinkovito planirati povećanje zaliha. Dobar tok zaliha smanjuje rizik od kašnjenja i pogrešnih isporuka te rezultira zadovoljnijim kupcima.

Zalihe, upravljanje i logistika

Za učinkovito planiranje nabave robe, razmislite o implementaciji digitalnog sustava kontrole zaliha. Kako biste zadovoljili želje kupaca, morate imati prave proizvode po najnižoj mogućoj cijeni u isto vrijeme kada su traženi. Optimizirajte zalihe kako biste povećali promet i spriječili skupe prekomjerne zalihe.

Kada se roba često utovaruje i istovaruje, robustan sustav upravljanja zalihama ključan je za točno praćenje zaliha i učinkovitu logistiku skladišta. Nesmetana administracija i sustavno skladištenje od najveće su važnosti. Unutrašnjost skladišta treba planirati koristeći znanje koje imate o logističkom toku robe. Naši stručni savjeti mogu vam pomoći u stvaranju optimalnih uvjeta u skladištu.

Imajte najprodavanije pri ruci

Učinkovito postavljanje robe visoke (i niske) frekvencije ključno je za optimizaciju skladišnog poslovanja. Strateška dostupnost vaših najprodavanijih proizvoda minimizira nepotrebno vrijeme kretanja po skladištu, povećavajući produktivnost. Slično organizaciji kuhinje, promišljeno planiranje može povećati učinkovitost skladišnih i logističkih sustava. Mjesto za sve i sve na svom mjestu – nigdje to nije primjenjivije nego u skladištu. 

Ne zaboravite ostaviti malo slobodnog prostora

Kada će vaše skladište biti puno? Kako bi se olakšalo učinkovito rukovanje dolaznom robom, preporučuje se idealna stopa popunjenosti od 80-85%. To omogućuje dovoljno privremenog skladišnog prostora tijekom vršnih isporuka. Dosljedan rad s nižom stopom popunjenosti može dovesti do povećanih operativnih izazova i troškova. U takvim slučajevima, opcije uključuju optimizaciju postojećeg prostora poda, proširenje skladišnog kapaciteta dodatnim policama i paletnim regalima ili preseljenje u veći objekt.

Sustav za skladištenje robe

  • Paletni regali su regali izrađeni od greda i najčešći su tip skladištenja paleta u industrijskim skladištima.
  • Slobodno slaganje znači da se palete robe postavljaju izravno na pod. Više paleta se zatim slaže na vrh.
  • Automatizirana skladišta znače da su dizalice i transportne trake za palete automatizirane. Ovo rješenje je uobičajeno u vrlo velikim skladištima.
  • Police se koriste za manju robu koja nije utovarena na paletu. Skladištenje na policama također može biti automatizirano.

Redovito ažurirajte svoje uređaje i opremu

Je li se promijenila vrsta robe s kojom radite? Je li ta promjena trajna? Tada je vrijeme za djelovanje. Možda ćete morati kontinuirano unositi promjene. Ključ učinkovitog upravljanja skladištem je imati opremu koja je dizajnirana za robu koju skladištite. Ako je neka roba koju skladištite mala, ali se drži na policama namijenjenim za druge veće artikle, to znači da skladištite puno svježeg zraka, ali vam postavljanje onemogućuje povećanje kapaciteta skladištenja. Međutim, ako promijenite dubinu polica kako biste zadovoljili svoje nove zahtjeve, možete osloboditi prostor na podu za više polica i povećati svoj kapacitet.

Još jedna ideja za maksimalno iskorištavanje skladišta jest maksimalno iskorištavanje visine stropa i proširenje prema gore. Međutim, važno je imati na umu da police koje su vrlo duboke i vrlo visoke otežavaju pristup proizvodima vašem osoblju za prikupljanje. Opremanje skladišta na najbolji način je balansiranje između maksimalnog korištenja prostora i pristupačnosti.

Optimizirajte radne uvjete za skladišno osoblje

Je li vaš tim za korisničku podršku u posljednje vrijeme primio sve veći broj pritužbi na neispravno prikupljanje i oštećenu robu? Tada je vrijeme da provjerite radne uvjete vašeg skladišnog osoblja jer nepotrebno duga putovanja i složene rutine prikupljanja mogu uzrokovati mnogo problema. Ako ljudima postane teže obavljati svoj posao zbog okolnosti izvan njihove kontrole, to često može dovesti do stresa. Ova vrsta stresa lako može rezultirati pogreškama, koje će kupci doživjeti kao lošu kvalitetu i nemarnu uslugu.

Dobrobit vaših zaposlenika može utjecati na cijelo vaše poslovanje. Pružajući im prave radne uvjete za dobar posao, ulažete u kvalitetu i učinkovitost.

Prava oprema

Što možete učiniti kako biste olakšali rad u skladištu? Sve se svodi na organizaciju i uštedu vremena. Najvažnije je da svaki proizvod ima određeno mjesto na policama koje je jasno označeno i lako dostupno. Također je važno imati dobro opremljene stolove za pakiranje u blizini kako bi pakiranje bilo lakše. Ne zaboravite imati dovoljno radnih mjesta kako nitko ne bi morao čekati i nepotrebno gubiti vrijeme.

Također je dobra ideja imati stanice za recikliranje na strateškim pozicijama. To znači da se odbačeni materijali odmah recikliraju bez gubljenja vremena. Rezultat je da nema smeća ili začepljenja u prolazima.

Povećati sigurnost u skladištu

Učinkovite sigurnosne mjere ključne su za velike i teške paletne regale . Ključno je odabrati visokokvalitetne paletne regale koje su u skladu s industrijskim sigurnosnim standardima. U slučaju potencijalne nesreće u koju je uključen kamion, postoji rizik od nestabilnosti. Za zaštitu paletnih regala u skladištu potrebne su razne sigurnosne mjere poput zaštite od sudara i zaštite zabata. Osim toga, ugradnja zaštite od pada može spriječiti pad robe iza regala.

Sveobuhvatna procjena, poput one koja pokriva strojeve, skladišne ​​prostore i puteve vozila, igra ključnu ulogu u poboljšanju sigurnosnih standarda. Postavljanjem prometnih ogledala u područjima s ograničenom vidljivošću značajno se poboljšava sigurnost skladišta. Strateško postavljanje nadzornih ogledala ključno je za sprječavanje nezgoda u dinamičnim skladišnim okruženjima. Odgovarajuća rasvjeta je neophodna kako bi se osigurala optimalna vidljivost unutar prostora.

Ovdje možete pročitati više o sigurnijim skladišnim i industrijskim okruženjima.

Dajte svojim kupcima ono što žele

Jeste li ponekad prisiljeni odbiti posao jer skladište ne može pratiti potražnju? Jesu li vam rokovi isporuke ponekad toliko dugi da vaši kupci odustaju i odlaze drugom dobavljaču? Tada je vrijeme da poduzmete akciju, preokrenete trend i stvorite skladište koje može pružiti razinu usluge koju vaši kupci očekuju.


Bez obzira želite li riješiti problem ili se pitate koji skladišni proizvodi najbolje odgovaraju vašim potrebama, naši stručnjaci za skladištenje su tu da vam pomognu. Naš je cilj pronaći najbolje skladišno rješenje za vas. Nijedan posao nije prevelik ili premalen. Nazovite nas i napravite prvi korak prema dobro osmišljenom skladišnom rješenju koje će zadovoljiti i vaše kupce i vaše zaposlenike.

FAQ-često postavljena pitanja

Ako je skladište popunjeno do 100%, fleksibilnost i rukovanje robom se pogoršavaju. Optimalna popunjenost je obično oko 80-85%.
Teret mora biti osiguran sprijeda, straga i sa strane kako bi se izbjegle nezgode.
Zalihe gotovih proizvoda odnose se na proizvode koji su završili proizvodni proces i spremni su za prodaju ili distribuciju kupcima. Za razliku od sirovina ili artikala u tijeku, gotovi proizvodi su u potpunosti sastavljeni, pakirani (ako je potrebno) i uskladišteni u skladištu ili distribucijskom centru dok se ne otpreme. Pravilno upravljanje zalihama gotovih proizvoda pomaže tvrtkama da brzo zadovolje potražnju kupaca, smanje troškove skladištenja i održe učinkovito poslovanje skladišta.
Skladište sirovina je skladišni prostor u kojem se čuvaju neobrađeni materijali i komponente prije nego što uđu u proizvodni proces. Ti materijali čine osnovu gotovih proizvoda, stoga su pažljiva organizacija i upravljanje zalihama ključni. Učinkovito skladištenje sirovina pomaže u sprječavanju kašnjenja u proizvodnji, smanjenju otpada i održavanju nesmetanog tijeka proizvodnje.
 
Ovisi o vašoj robi, protoku i raspoloživom prostoru. Naši stručnjaci će vam pomoći pronaći najbolje rješenje za vaše potrebe i poslovanje, i to uvijek besplatno.
Obrtaj zaliha ključna je metrika učinka koja pokazuje koliko se često zalihe prodaju i zamjenjuju tijekom određenog razdoblja. Visoka stopa obrta obično znači da se proizvodi brzo prodaju, dok niska stopa može ukazivati ​​na prevelike zalihe ili sporo prometne artikle.
Konzultantski savjeti za skladišta pomažu vam da identificirate i riješite specifična uska grla, pojednostavite poslovanje i dizajnirate raspored koji podržava vaše poslovne ciljeve. Uz prilagođene savjete možete povećati učinkovitost, poboljšati sigurnost i bolje zadovoljiti zahtjeve kupaca. Imate pitanje? Slobodno nas kontaktirajte!

Trebate pomoć? Pitajte naše stručnjake za interijere!

U AJ Products uvijek smo vam na raspolaganju kako bismo vam pomogli s riješenjima prikladnim upravo za vaše poslovanje. Kontaktirajte nas ako imate pitanja o odabiru tkanine, trebate inspiraciju ili želite saznati alternative koje bi najbolje odgovarale vašim prostorijama. Tada vam možemo reći više o vašim izborima.
Vrsta organizacije
Unesite svoju porukuPriloži datoteku
Klikom na pošalji potvrđujem da sam pročitao/la pravila o privatnosti.